tirsdag den 22. september 2015

VELKOMMEN TIL TEGNEBUTIKKEN

I Tegnebutikken kan du købe print, kalendere, krus, muleposer mm direkte fra mig.
Udover dette, har jeg flere online shops på større producentsider. Se her

Hvis du er interesseret i original kunst, kan du besøge min hjemmeside her
  1. Print // Artprints
    Hunde/Katte
    Heste/Landbrugsdyr
    Vilde dyr
    Fugle og krybdyr
    Natur
    Finurlige
    Ladies

  2. Kalendere // Calenders - Pin-up 2016

  3. Ting med design (muleposer, krus, puder mm)

  4. Portrætter af dyr
    Dyreriget

  5. Bestillingstegninger
    Du er altid velkommen til at kontakte mig med specielle ønsker. Brug kontaktformularen t.h.







Jeg har købere af print i Danmark, Tyskland, England og USA og bliver rigtig glad, når jeg får respons:
"Nu hænger de tre små kamæleoner på min væg i stuen, og jeg er bare glad,når jeg ser på dem"
"På nettet er de rigtig flotte, men i virkeligheden er de endnu bedre, og så oplever jeg perspektivet gør, at man falder helt ind i deres univers. Jeg kan i høj grad anbefale dine prints"
"Det er superflot og jeg er rigtig glad for det. Det vil få en æresplads hjemme hos mig!"
"Jeg er virkelig imponeret, det ligner jo en original tegning"
"Jeg elsker det, den ligner faktisk min mors hund"
"The drawing is SO beautiful and it looks great in my apartment! Thank you so much, Lene. You are really really talented!"




Siden indeholder: kunst, print, tegninger, illustrationer, malerier, dyr, natur, fugle, krybdyr, blomster, pin-up,  lykønskningskort


Ingen kommentarer:

Send en kommentar